Jullov! :D

Det  var ett tag sen x )


har fortfarande inga bilder sen lucia , men ska väl tvinga emma senare att skicka :P men börja 9 idag då eftersom det var julavslutning ! Det var skit roligt i år med , man ville bara se mer, men det var ju min sista julshow. Man blir lite ledsen när man tänker på det . Men det ska man inte gå och sura för nu :P Efter showen fick vi våra betyg och fika, vi fick våra utav rektorn för tea våran mentor var hemma med sina barn !
Ja och sen sluta vi , fick äntligen jullov ! Jag fick gå hem idag för mammsen och pappsen är å handlar julklappar, men det gick bra för det var så mysigt väder ute.


Ja då är det jullov då och det som händer i kväll är att jag ska spela gitarr, sista gången för terminen och sen drar jag till staaf och glor på one missed call med erika å emma ! det ska bli skoj och imorrn blir det norrköping med klara,elin och sofia vi ska shoppa julklappar eller jag ska det , vet inte om dom ska men ja det var allt ! Tjingeling så länge !



Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0