FILMTIME

Tjenixen !
Jaha nu är jag tillbaka igen , nu har jag iaf fått alla mina julklappar! Jag har fått massor men orkar inte beratta om allt ;) Men iaf i söndags hade jag filmkväll hos mig och det var skoj! När elin skulle hem följde vi henne hem ! Men det blev massa krångel på vägen:P Bland annart så ramlade jag och erika X ) HAHA , det var rätt roligt frida filmade det som tur var :P. Jag och erika var väl dom ända som hade lite otur x )

Igår var jag riktigt trött, men klarde dagen :P på kvällen åkte pappa och jag och köpte en tv åt mig ;D, Men problemet nu är typ att våra boxar inte funkar :( jag blir tokigt eftersom jag ät tokig i tv och filmer , men istället så har jag tittat på filmer ! Det funkar också för det var väl kanske en vecka eller ngt man bara titta på gamla filmer X ) man vet aldrig med mig tittar ju på filmer hela tiden :P Men iaf idag har jag tittat på disney och har kommit underfund med att jag måste köpa fler disney filmer fast jag redan har så många :P

Ja men det är typiskt mig men nu ska jag fortsätta med att kolla på mina filmer X ) Bye !

Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0