Dan före doppardan ;)!

LÄNGTAR!!!!

Asså nu längtar jag skita mycket x ) tills i morrn när kusinerna å alla på mammas sida kommer typ, inte hela men nästan x ).


 Men dagen då, jo jag mamma och syrran åkte ner på stan för jessica skulle handla julklappar åt mammsen och pappsen :D, sen åkte jag hem och baka saffranskaka , MUMS vad gött ;). Sen satt jag faktiskt och spela sims ^^ det måste man ju få göra någon gång ! tihi. MEn jag var tvungen att typ dammsuga hela huset , så jag fick sluta spela och städa istället x ). Men det funkar ju det med om man ska sysselsätta sig alltså X ).
Ja och nu har jag mest suttit vid datorn och kollat på bilder, Men längtar jätte mkt nu tills i morrn. Det är så mysigt när vi samlas i familjen och umgås typ!
I morrn för att vara sysselsatt tills klockan 3 , så ska jag hänga med mormor till kyrkogården för att hälsa godjul tilla morfar !: (. Aja nu ska man väl fortsätta med sitt ; ) ska försöka att ta massvis med foton i morrn ! Bye bye



Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0