Christmas feeling

Tjenixen

Jaha nu var det dags igen och sätta sig och skriva :P
Men jag har inte haft tid måste typ plugga till massa prov hela tiden typ, för alla lärare liksom lägger alla prov dom sista veckorna och that sucks x ). Så dagen har gått ut på att plugga franska vill ha mvg :P. Haha vi får se hur det går det är typ skit mycket man måste kunna.
men det går säkert bra.

Asså nu vill jag ha snö, och jullov och julafton eller dom dagar innan iaf är riktigt mysiga .Jag har fått värsta julkänslan jag vill bara sitta och mysa framför våran brasa och lyssna på julmusik: ). Men istället sitter jag vid datorn och nördar  x ). Men det är ju inte långt kvar :P. Men jag kan inte köpa julklappar förs den 19 :P för jag får pengar den 19de, Illa... men mina kompisar måste ju inte ha sina julklappar tidigare , dom får helt enkelt vänta!
ja det är väl allt som har hänt som jag kommer på :P




I want christmas!<3


Hoppas ni har varit snälla år och kommer fortsätta med det x )!


 Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0