Avatar !

Tamagutchi and Pokemon, Friends forever :D!


Jaha, nu sitter jag här och skriver igen ! Jag har inte hunnit blogga dom senaste dagarna. Men igår var det en helt fantastisk dag ! Emma å jag var på stan i går för  jag hjälpte henne med hennes sista julklappar:). Men när vi gick och leta så kom emma underfund med att vi skulle se avatar på kvällen , och det blev så också!
Fast först åkte vi hem till henne och reservera och åt, och titta på resedent evil 3 !
Efter det stack jag till träningen och träna en timme typ! Haha det måste vara roligt att ha sett för det var länge sen jag träna och det gick ganska trögt :P. men iaf efter träningen stack man hem och åt , och sen kom Tamagutchi ( Emma) och tog bussen till stan !
Vi hämta ut biljätterna först och det var typ inga folk där alls, eftersom det var typ en timme tills bion börja x ) , så emma och jag gick å handla godis och dricka till filmen !
Men när vi kom tillbaka sen var det proppfullt x ) men vi trängde oss förbi alla ;) så vi kom in bland dom första typ! Min kusin var också där han satt typ snett framför mig och gcik förbi mig flera gånger men han såg mig inte x ), ska nog påmina honom om det på julafton x )
Filmen var förresten i 3D! Men det var lite jobbigt för det var bara texten som var det , och jag har ju glasögon i vanliga fall iaf när jag läser,tv och datorn. Men på bion hade jag inte det, Och texten var typ det ända som var i
3D. Så jag hade lite huvudvärk.
Men filmen var jätte bra jag älskar den! Fast den var jätte lång så blev jag inte uttråkad x )


Men ja det var väl allt vi får se vad jag hittar på idag , troligtvis så blir det att städa eftersom det snart är jul !


     


Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0