17 dagar

jaha vad har jag att berätta om dagen då ?

Jo det börja som vanligt med att man går till skolan, vi hade prov i so idag i religion , det gick väl bra enligt mig iallfall. Fick reda på mitt betyg i franska och hur det gick på provet, sen så har jag haft prov i matte . Det var dom sista proven och läxor typ för den här terminen.

Efter skolan stack jag till badhuset och träffa Frida,Elin å kristina. Vi satt en stund och gick sedan in i badhuset och senare kom Agnes å Evelyn. Träningen gick bra eftersom mina kompisar var där, och fredrik var där så jag kunde shaffsa med honom;).Vi hade sista luciaträningen idag också , det gick ganska bra. Efter det hade jag min lilla grupp , det gick riktigt bar dom var så snälla och söta så , men ändå min värsta mardröm på samma gång ! x ).

Ja nu sitter jag här vi datorn i finrummet vid brasan och funderar. Jag har kommit in i någon fas att jag vet inte riktigt vad jag har för stil, men jag har min egna och det är ju huvudsaken;)Jag har så många funderingar men dom orkar jag ju inte rabbla upp x ). Men nu är det bara 17 dagar kvar tills jul kan ni fatta det , det kan inte jag iallafall . Jag som måste köpa julklappar till alla å det kan jag inte göra förs den 19de, vi får se vem jag åker med.Jaha det är väl allt jag har att säga om dagen då !



Puss å hej // Thelin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0