14 dagar

Sankta lucia , ljusklara hägring å så fortsäter det vidare med fin sång !

Ja det är vad jag har gjort idag , kan man säga :P Jo vi hade repetetion på förmiddagden eller från 8 till lite över 10. Sen var det julbord i skolan. Mmm mumsigt kanske inte det godaste med det var det bästa vi fått på hela terminen typ :P Efter det hade vi skridskor och jag slulle låna men det fanns inga skridskor till mig typ , men sen hitta ann ett par men problemet att det inte fanns någon bra hjälm åt mig, så jag fick skippa idrotten. Å det var den ända lektionen vi hade idag :P
För sen vid 2 typ så var det luciatåg i aulan för pensionärer :P Det gick ju riktigt bra kan man säga !

Är bara helt slut nu kan jag säga och just nu sitter jag och typ sover nästan x ) måste rycka upp mig hur ska jag orka med mrogondagen då det är typ 5 luciatåg :P Ja jag hittar nog på något sätt.

Men jag får inte glömma bort att på söndag är det lucia i simmninge i badhuset, och jag ska vara lucia så det är bara att komma och titta det är klockan 16.00 ! Hoppas vi ses x ).




Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0