12 dagar

Jaha då var det dags igen med att blogga ; )
Fredagen såg ut så här :
Ja jag cykla med Klara till skolan typ fem över halv 8 , eftersom vi skulle vara i aulan klockan 8 påklädda och klara ;). Det känndes typ lite knäppt att vara typ den ända som cykla ute vid den tiden typ, men det gick ju bra ändå ;)Vi hade 2 luciatåg på morgonen ett för tallås och ett för söder, det gick skit bra. Det tycker iaf jag ;DAsså när man står där uppe känns det som det är en evighet tills det är slut men det gick ju och det gick fort. Men efter lunch forg Felle, jag och Klara ner på stan, och fick höra vad Klara ville ha typ. Sen kom Lydia ner också hon skulle inte med först men hon ångra sig tydligen !:D Sen gick vi till kvarnen för vi 9:or hade luciatåg där , det var rätt roligt på ett sätt att stå där och sjunga , ooch rätt som det var kom en tant med rullator bakom mig och skulle förbi x ) jag fattar inte att hon kom förbi med den men alla har ju sina skickligheter . På kvällen lite senare hade vi två föreställningar till, dom gick bra men min röst börja typ paja så därför pratar jag inte så mycket idag ;). Efter första måste elin och jag blivit lite flummiga , vi skratta typ hela tiden å allt vi såg och sa typ x ) Ja och sista konserten var ju en lättnad kan jag bara säga , men jag var lite borta ett tag jag fatta inte att det var slut när vi hade sjungit färdigt, så trött var jag kan jag säga ! Ja det var allt om gårdagen !



Dagen: Jo när jag vakna upptäckte jag att jag typ inte hade någon röst, så jag har inte pratat så mkt hitills . Men det är bättre nu, som tur är. Men jag har typ handlat mat eller jag hjälpte pappsen, och sen så har jag fixat lite tills i morrn, eftersom det är den årliga luciatåget och tävlingen i badhuset (simningen). Det ska bli skoj hoppas det är många som kommer. Jag ska iaf vara där eller jag måste ju eftersom det är jag som är lucian och då ska jag ta i sjunga fint ;). Hoppas det är mmånga som kommer och tittar bara. Sen så är jag ju där för att hejja på mina små simmare som ska tävla det ska bli skoj kanske kör något själv , vet inte riktigt är ju inte så vältränad precis , eftersom jag har haft fullt upp med skolan. Men det är ju det roliga som gör att jag ställer upp isf , Jaa vi får se om det ä tävling mot dom vuxna ställer jag självklart upp ;) Aja vi får se mer berättar jag i morrn och det kommer nog bilder på allt då , hoppas jag. Jaha vad ska jag göra nu då, ja jag får väl titta på en film eller bara ta det lungt och vila min röst x )




Puss å hej // Thelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0