Söndag

Ja vad ska man säga jag får verkligen ta och skärpa till mig med bloggandet!
Ja just nu har det varit mycket med skolan och just nu är jag sjuk och det är ju det roligaste man vet...NOT.
Aja jag har inte gjort så mycket den här helgen eller under veckan.
Vi ska ta vårat spexfoto på tisdag så vi får se vad jag och Amanda klär ut oss till x)
Ja det är väl mest det som kommer att hända.

Livet är allt konstigt det här året har det hänt så mycket saker , många har förändras jag har mer vänner och en del finns knappt kvar. Om jag fick ändra några saker som har hänt det här året så kommer det bli en hel lista.'
Men liksom alla mina vänner har förändras det kanske jag med har men jag hoppas att jag alltid kommer få en liten plats i deras hjärtan. Jag saknar några vänner just nu som inte har kommit tillbaka än fast dom fortfarand är vän med mig. Men livet går ju alltid vidare men jag kommer nog inte vänta längre på att det ska bli som förr igen för , jag vet att vad folk än säger så blir det aldrig så.
Så från och med nu börjar mitt nya liv med nya vänner och mitt liv går vidare kan inte vänta längre , på att det ska bli som förr igen.

Här kommer den dikt som jag skrev till mammas mosters begravnig:

Vi tror att du har lämnat oss.
Men du finns fortfarande kvar
Men hur ?
Jo du finns i allt , luften , vattnet , växterna
Allting som finns omkring oss.
Men den viktigaste platsen som du finns på är i våra hjärtan.
Där kommer du alltid att finnas och vi vet att du vakar över oss,
För all evighet.

Det är en utav orsakerna att det är svårt att blogga varje dag för jag saknar både hon och pappas faster dikten är ägnad åt henne med. Dom betydde väldigt mycket för mig <3



Puss å hej // Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0