fredag

Hejsan allihopa..
Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men här kommer 2 anledningar till varför !:
Jo det är nämligen så att 2 nära släktingar till mig har gått bort och det är inte precis vad man räknar med när sommarlovet börjar, har fortfarande lite svårt att förstå att dom inte finns kvar ... men ska försöka tänka posetivt ändå :D
Det var en anledning och den andra är att jag råkade paja min dator för ett tag sen en sen natt när jag satt och läste. Så ramla den från sängen och det gick inte att andvända den sen :P
Allt försvann med datorn , men nu har jag en ny och är väldigt försiktig med den , vill ju inte att den också ska gå sönder x )
Ska försöka skriva oftare nu när jag kan, men kan inget lova för man är ju som man är :P men jag kan ju alltid förska .
Vi får helt enkelt se hur det går :D
Men här kommer några bilder från sommarn eller slutet eftersom dom andra bilderns dog med min förra dator , klantig som man är ;

Paddling med tjejerna<3


Agnes <3


Dom andra tjerna<3


Mariefred med familjen + mormor <3


Turkiet med familjen<3


Jag innan vi gick på Kevin Borg :D


Kevin Borg :D


Jag och en kille från kevins band , jag och emma tkr att han liknar edward lite :D


Ja det var väl allt , det finns fgler bilder men orkar inte ladda upp alla ;)
Puss å hej // Thelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0