hejsan




Hejsan ! jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men det är så mycket som har hänt under tiden jag inte har skrivit så jag har inte kunnat gjort det.Min dator har bland annat varit trasig så det är väll mest derför jag inte har skrivit,men nu ska det bli ändring på det.Men i allafall så har jag väll inte så jätte mycket att berätta förutom att jag ska ha en liten fest med mina kompisar i kväll som kommer och firar mig för att jag fyller år nästa vecka.Så jag har städat hela morgonen jag kan inte fatta att mitt rum blev rent men jag har typ haft jätte tråkigt hitills så jag bestämde att emma skulle komma hit så vi ska hitta på något så att jag har något liv igen:PJust det jag har en liten rolig grej el vad man ska säga jag var på fest igår hos en kompis det var liksom rocktema så jag var ju lite migsjäv eftersom jag lyssnar på rock och så men jag tog gammla kläder som jag hade när jag var lite mer åt emo hållet:P men på min kompis fest gick vi ut på stan och tog massa foton alla typ glodde på mig som om dom trodde jag var helt sjuk i huvudet, och bara för det där lilla rocktemat så har jag börjat lyssna på gammla låtar som jag lyssnade på för ganska länge sedan!Men vadå liksom det är ju endel av mig och man måste få lyssna på gammla saker ibland. Snart kmr min lilla "emo-emma" och då ska vi ha skoj och i kväll så kmr jag bäll vara dummast utav oss alla för jag är ju trots allt en blondin men om jag ska vara ärlig så är jag faktiskt smartare en alla brunetter som kmr ikväll:D

puss å hej//Thelin


Kommentarer
Postat av: Agnes!

:O éru smartare än mig tycker du?! hmmm... ska vi ta en match eller? ;) haha x) puss <3

2009-04-04 @ 17:09:26
URL: http://sporrongagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0