Love my job!

Har haft en helt fantastisk jobbarvecka , plus att det var min första själv :)
var lite smått nervös på måndagmorgonen men jag klarade av det rtt bra tycker jag , kände att jag verkligen gillar vad jag åller på med , får liksom jobba med något jag tycker om och det är musiken! I tisdags hade dom frilufsdag så då fick man testa på det från det andra perspektivet, har ju alltid varit eleven själv förut;) gick bra, vi gick typ runt hela Katrineholm så var ganska trött på slutet av dagen! I onsdags så var det en super härlig dag också, då flöt liksom allt mer på bara. Igår var man ledig är alltid ledig på torsdagar vilket är härligt.

Men åkte till stallet på kvällen och var där med min syster och saga å hennes mamma, blev klara rätt så tidigt ändå tycker jag . Vi red en liten kortis jag red barbacka på en utav mina sötnosar Rita :D
 
Idag var jag då på en annan skola där jag har musik för förskolan till 6an, jag älskar att ha lektion med dom eeverna dom är så härliga och trevliga och hade verkligen kul idag men nu är det helg för min del och imorgon blir det att vara i stallet på dagen:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTO

Jaaaa vi måste ses snart!!! Jag smsar dig straxt :*

2014-02-08 @ 12:56:24
URL: http://sofiaforss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0