Jobb

Då har man kommit tillbaka till vardagen igen då!
Inget fel med det egentligen för jag älskar mitt jobb även om det kan vara lite segt ibland, men det är så roligt att undervisa inte trodde jag att jag skulle tycka det om jag hade fått gissa för ett år sedan;)
Har haft en suverän tisdag iaf, sluta halv 4 typ så körde hem och bytte om och tog en springrunda med kelly denna gång, så skööönt att komma igång med att springa igen tappade ju det när jag fick lite problem med min ena vad, och sen blev det snö och ja sen försvann motivationen , men nu är jag igång igen men måste bygga upp allt igen från början men det klarar jag :D
 
sitter förtillfället och funderar på vad man kan ha för körlåtar till mina mindre elever som jag har på torsdagar för då ska jag börja ha kör med  dom också, så jag funderar på massa olika sommarlåtar. Så himla skönt att det är ljusare nu och att sommarn närmar sig :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0