Helg i Örebro med Brudarna!

Har haft en underbar helg måste jag säga med mina brudar:)
Helgen börja med att jag red en super bra ridlektion på förmiddagen, sen blev det raka vägen hem och duscha och fixa sig å packa för Örebro. Sofia hämta mig vid 2 ungefär sen begav vi oss av mot örebro för att spendera helgen där hos henne :) var en rolig bilresa dit iaf måste jag säga.
 
Vi gick ut och åt på kvällen på jensens riktigt gott och mysigt var det sen köpte vi med oss lite annat och kolla på en film hemma hos henne.
Idag blev det shopping för oss i Marieberg vilket blev j'tte mycket shopping för min del men för ett bra pris, 'r riktigt nöjd tänkte lägga upp bilder på det jag har köpt i morgon, köpte iad ett par jätte snygga skor som jag är helt förälskad i:)
 
Men helgen närmade sig ju sitt slut tillsist och jag och sofia åkte hem till lilla K-holm och ja imorrn blir det jobb men en kort arbetsvecka blir det är ledig torsdag fredag eftersom eleverena är lediga, så blir att jobba hemma på fredag och planera lite granna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0