lite av allt

vad fort tiden går jag hinner ju knappt med, vet ju ibland inte vilken dag det är :P kan vakna upp ibland och så är det torsdag men nyss var det ju fredag ;) men men så länge jag hinner med det jag ska om dagarna så är jag helt nöjd:)
 
Min vecka har varit träning, träffat sofia sökt extra jobb, stallet och bara vara :) Veckan har varit helt okej hitills har hunnit med mycket och ändå hunnit slappat lite ;) idag blir det att ut och springa, städa lite och ha en myskväll med familjen och hundarna :) sen i morrn blir det stallet hela dagen vilket känns kanske lite sådär när man tänker att man ska vara där hela dagen och arbeta men det är riktigt skönt och roligt när man väl är där :)
 
Sötnosen Rita :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0