överlevde

Idag började andra ridlägret, med alla småbarn ocg jagg visste att det jag gav mig inpå inte skulle bli lätt men jag överlevde första dagen ;) Bara två till !
 
jag fick vara lekledare på morgonen och vi lekte i 2 timmar inte konstigt att jag fick slut på lekar, tror jag börjar bli lite gammal kan inga lekar som barnen håller på med idag :P Men det var kul iaf ;)
Det har varit extremt varmt idag, och fullt upp hela dagen med alla barnen , men vi var klara kl 3 så dp fick man åka hem och slappna av. Fick en suuuper fin bränna eller inte har en sån här snygg bränna efter linne oc träninstopp, så jag hoppas på sol på torsdag och fredag så jag kan sola bort den fula brännan ;)
 
Kan fortfarande inte fatta att det är sommarlov fast det är det ju inte för mig , det kommer nog ta ett tag innan min hjärna fattar det :P Var på smultronstället i lördags med sofia och elin för att fira studenten, det var ist'ället för att ge presenter till varandra:) då kom vi underfund med att vi ska åka till öland på en liten semester tillsammans alltså en liten roadrip tillsammans, vi ska bara bestämma när, sen kommer jag börja planera massor. Man mpste ju göra något i sommar man kan ju inte bara sitta och slappa heöa tiden ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0