AJ AJ ;)

Det var hopptävling idag, och jag hade verkligen läntat efter att få hopptävla! Det var en stressig dag med att fixa hästar till folk och ja massor med saker:P Sen när jag skulle göra min första start på Reva så var jag riktigt nervös för har inte hopptävlat sen jag var jätte liten :P Så det kände ju såklart Reva av och jag ramla av när hon vägra vid ett hinder.. Men jag mår bra lite ont bara och kan typ inte böja mig men publiken och Helena var super snäll vad skulle jag göra om jag inte hade henne som ridärare :) så jag satte upp på reva och körde igenom banan sen blev det vila tills jag tog min revanch på Charmör som gick super :D Så nästa stallmöte blir det att bjuda på tårta för min del :P hehe men det var en härlig dag även om jag inte kunde hjälpa till emd tunga saker på eftermiddagen men är riktigt nöjd ändå med min presteringar under dagen :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0