ridlägret

Var då på ridläger hela veckan fram tills igår, det har varit super kul och lärorikt:) Sov även där så det var riktigt varmt vi var tiompers som sov ovanför sadelkammaren , så det var tur att vi hade en fläkt ;)
 
Har skfitat mellan tre hästar på ridlägret fick rida mysan för att vi skulle få rida en häst som vi inte brukar rida så ofta och det gick riktigt bra faktiskt, sen red jag ju såklart Reva och Madeira mina två bäbisar ;) I onsdagskväll så berätta helena lite sanna "spökhistorier" sen fick vi reda ner hästarna till betet.. och påvägen hem skrämde de oss och ja det är svårt att förklara men de lyckades faktiskt. Igår så hade vi uppvisning hoppade och red en kadrilj och inte nog med det så lyckades jag att ramla av på¨morgonen i går , mend et gick bra landa verkligen mjukt och snyggt sa dom :P
 
idag har jag haft det rätt så lugnt åkte ner och bada med hundarna förut och ja inte så mycket mer har hänt men jag passar på att njuta av livet förtillfället ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0