Tillägnat till min underbara morfar

När man ligger hemma å är riktigt sjuk har troligen influensan , vilket är inget jag rekommenderar till er andra !

Det känns som dör långsamt men nog om gnäll , eller ja allt det här får mig att sakna min morfar ännu mer 😞 när man var liten kom han alltid förbi fast han inte fick för han kunde ju bli smittad 😉 men han hade alltid något med sig ! Det är ungefär 8 åt sedan han gick bort och jag fick bara uppleva de friska åren med honom tills jag var 5-6 år gammal sen fick han alzheimer och en stroke blev han aldrig desamma men han var fortfarande min morfar!

Även om jag inte fick tillbringa lika mycket tid med honom som mina kusiner så älskar jag honom lika mycket för det fortfarande han var min hero och är det för evigt! Så jag hoppas nu morfar att du är här och tar hand om mig på ditt sätt även om jag inte märker det 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0