STOLT!

Igår var man nämligen på tjejkväll ute i bie hos min älskade vän Elin :) sofia stod för förrätten och jag för efterrätten :) jag gjorde en chokladkolapaj tror jag det heter ;) hehe gott var det iaf :)
Vi skratta å prata som vi inte hade setts på 100 år! vi spelade ett spel som man ska förklara ord utan att säga själva ordet, och det spårade verkligen ut tillslut, skulle förklara farbror joakim och elin svara farbror anka!? haha guuud vad vi skratta åt det ;)
 
Idag har jag varit i stallet hela dagen, fick rida min sötnos madeira och det gick riktigt bra klara av studsen i galopp-är ju nämligen hopprädd är mer en dressyrmänniska vilket jag och mickan har gemensamt;) Men klara att hoppa utan att hålla i mig och utan stiigbyglar så är fett stolt över mig sjäkv måste jag säga även om det kanske inte är någon big deal egentligen men är mig är det verkligen det.
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0