SNÖ

Äntligen så har snön kommit, gud vad jag har längtat efter att snön ska komma!! Har liksom inte fattat att det har varit vinter riktigt utan snön ;) Idag blir det en slapp/göra dag ;) just nu på förmiddagen tar jag det lugnt men sen på eftermiddagen blir det dags för lite julbak :D ska även skjutsa mamma till stationen , den fulingen ska till stockholm på musikal ;) medans vi andra får vara hemma och glo :P
Ne men jag har så fullt upp ändå med allt julstök, ska kanske till örebro på söndag vi får se hur det blir med det skulle iaf höra av mig till elin idag om det ;)
 
annars så ska jag bara njuta av att snön har kommit och att det inte är långt kvar nu tills jul :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0