Nytt

Inte långt kvar nu till julafton och jag har fullt upp hela tiden :)
Igår hade vi ponnyridning på torget, vilket gick bra men var inte så mycket folk som kom men berodde antagligen på vädret det regnade ju... Men ingen sur min för det man måste ju vara på sitt bästa humör på ponnyrdingarna ;)
 
idag så var jag hos frissan och gjorde n ganska så stor förändring , klippte nämligen av mig mitt långa hår :O Så nu räcker det ner till nyckelbenen typ, men är faktiskt riktigt möjd och min frisör är så enormt duktig och snäll:) Nu ska jag bara färga det i helgen så lägger ut en bild då på hur jag ser ut ;) hehe lite väntan får ni allt ha!
 
Ja annars har jag fullt upp med julbak å julklappar, har fått min klänning också så det är ju skönt så man inte behöver oroa sig för att den kommer för sent ;)
 
kommer nog att sakna mitt långa hår men nu blir det som en nystart för mig , ett nutt jag helt enkelt ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0