3:e Advent

Tredje advent redan, tiden går verkligen fort :) snart är det ju verkligen julafton och jag har fullt upp tills dess ;)
Igår var jag i stallet hela dagen och hjälpte till på lektioner som vanligt men red också själv lektion och fick rida Shakira och det gick riktigt bra :) så är verkligen nöjd med mitt resultat i går :) sen hade vi stallmöte kl 2 och det gick bättre än väntat faktiskt ;) sen vid 5 så kom pappa å hämta oss och sen blev det snabbt in i duschen och sen göra sig iordning för skulle bort till en tjejkompis och äta och bara snacka :) vilket var riktigt trevligt och hoppas det görs om snart :)
 
Har lite ont i huvudet idag dock men vet anledningen till det så får skylla mig själv lite.. Idag kommer jag nog bara ta det lugnt och ha en slappsöndag ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0