Girlsnight out !

Hade en fantastisk kväll/natt igår :D Först sån var man i stallet hela dag och arbeta och red ;) hoppa i terrängen igår med rita och det gick fort hann inte ens tänka på att jag var hopprädd ;) Sen tjugo i 4 så fick jag skyna mig hem för skulle vara hos elin kl 5. Så det bev sanbbt hem och duscha och fixa iordning sig ;)
Sen när man var hos elin vänta vi på sandra och åkte sedan till Hanna på kräftskiva där man träffa lite nytt folk :) det var väldigt roiligt där. Kvart över tioåkte vi in till stan för att träffa Sofia och Lovisa sen blev det harrys, och dans och party hella kvällen ;) var helt slut när jag kom hem så det blev bara att göra sig iordning och sova ;)
 
Var ute igår för det var som en slags avskedningsfest ör elin som flyttar på torsdag:/ kommer sakna henne massor men vi kommer ju kunna ses och vi får skypa massor ;) idag kommer det iaf bli en lugn dag känner jag ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0