Vanlig tisdag

Måste bara säga att jag har beställt min studentklänning nu eller gjorde det i söndags då :p så nu hoppas jag på att den kommer i veckan och att den passar perfekt ;)

Har haft engelska C hela dagen som vanligt på tisdagar och det gick helt okej , när jag kom hem vid 3 gjorde jag lite mellis snabbt och sen åkte jag och Jessica ut till stallet! Vi fixa åt de höstar vi skulle rida och sen hade vi lektion Jessica red i första och jag i andra . Fick rida reva idag och det gick faktiskt riktigt bra , vi har blivit ett riktigt bra team hon och jag plus att Helena säger att jag tider henne bra så det måste ju vara något bra vi gör ihop iaf :D

Är ledig imorrn för ska till the dentist hehe, alltid lika kul eller inte.. Men men tiden går så fort nu så det är vän snart STUDENTEN längtar så himla mycket nu!!:) fick reda på en glad nyhet idag och jag hoppas att det sker men vi får se hur det blir om de beslutas så meddelar jag vad det är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0