Lite kort

Så himla skönt med helg ;) Även om jag får en fullspäckad helg :P
 
Iaf idag hade jag mitt muntliga nationella i svenskan och min lärare som också är min mentor blev riktigt rör efter min redovisning! Vilket gör att jag känner mig riktigt nöjd :D Hade två bilder en från häftet och en på min pappa så pratae lite om min pappas barnodom han är fosterbarn tänker inte gå in så djupt på det här men det blev ganska personligt så fick kolla med pappa innnan att jag inte sa för mycket ! ;)
Hade estetiskt val på eftermiddagen och fick reda på att jag ska sjunga solo på våran uppvisning för treorna , så nu ska jag bara välja låt men funderar på The climb med Miley cirus ;) Gillar verkligen henne och hennes låtar !
 
Imorrn blir det en heldag i stallet, vilket är riktigt skönt om det ä'r fint väder om det regnar blir det lite jobbigare eftersom vi är ute hela dagarna men det är alltid roligt att vara där och hjälpa till på lektioner med mera rider ju även lektion själv :P 
Sen på söndag så händer det något riktigt roligt jo det är nämligen så att vi i familjen har bestämt oss för att köpa en till hund! Så på söndag ska vi åka iväg och titta på Schäfervalpar för vi har bestämt oss för en schäfer ;) så det ska bli skoj! sen har jag ju annars läxor att göra men det orkar jag har bara två prov kvar om man inte räknar med nationella annars är det muntliga saker och inlämningar vilket är skönt! Nu börjar det kännas att det inte är långt kvar snart har jag gått alla mina år i skolan sen väntar vuxenlivet eller vad man nu ska kalla det ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0