Bättre vänner kan man inte önska!

Har ju då fått lite utskäll av min käre vän sofia att jag aldrig skriver så ska försöka skärpa mig lite mer nu och ha som mål att skriva något iaf varje dag om inte det så ska det vara fler inlägg i veckan åtminstone:P
 
Iaf igår så hade jag först ridlektion och red nya hästen Shakira och det gick super :D Sen vid 4 så kom mormor och fira mig en liten stund min moster och morbror skulle ha kommit men de var tyvärr sjuka :/.. Mne de får fira mig någon annan dag! Vid 17.40 något kom elin förbi och hämta mig för vi skulle ha en tjejkväll hos Sofia inget konstigt med det.
 
Men ack ack vad fel jag hade det var ju inte alls någon vanlig tjejkväll utan det var en tjejkväll för att fira mig :) blev väldigt glad rörd och överrskad de lyckas alltid överrska mig vilket jag är glad över att jag har dom! <3
Fick en parfym av dom vilket jag älskar doften är ljuvlig och jag behöver en ny parfym för min är snart slut! Vi åt iaf tacos och prata massor sjöng också singstar vilket var riktigt länge sedan ;) men jag var ju nästan överlägsen :P hehe fick även se en video e hade gjort någon gång och guuud vad jag skratta ihjäl mig asså!
 
Ja kvällen var verkligen lyckad igår och bättre vänner kan man inte ha jag älskar er verkligen Elin Andersson och Sofia Forss! <3 Man kan ju bara undra vad de kommer hitta på här näst för att göra mig glad ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad snäll du äääär!!! <3
Jadu, nästa års förberedelser är i full gång, du vet bokningar osv... ;) Haha!

2013-04-14 @ 21:18:25
URL: http://sofiaforss.blogg.se
Postat av: Elin Andersson

Aww, du är också guld värd för mig! <3

2013-04-15 @ 08:41:01
URL: http://andersssonelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0