sundaymorning or something

söndag idag då ;)
 
Blev inte krogen igår för varken jag eller erika var pepp på det så det blev lite filmkväll för oss istället men vi ska ut om två veckor istället :D så då blir det verkligen av :)
Har också fått reda på nu att jag ska hjälpa till på Harbacken så det ska bli skoj :D Ja och nu har man gjort lite kemi... ska vila en stund och sen köra lite fysik men tror faktiskt att jag ska spela lite sims en stund för det hinner jag ;) hehe
 
Det sköna med den här veckan som kommer är att det är en tre dagarsvecka men det tråkiga är att det är min sista lediga fredag :( men vi har ju studiedag på torsdag så jag får en långhelg :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0