Saturday

Det var riktigt kul igår måste jag säga :) elin och jag dansa som bara den ;) sen hände det vädigt många roliga saker:) träffa även gamla vänner som man inte har pratat med på evigheter :)
 
Men iaf sov inte så mycket denna natt för vakna halv 8 då min hund kom inrusandes... hehe å jag kom hem halv 3 i natt så var skapligt trött.. Men men jag kan inte bli arg på min hund. Det sluta iaf med att jag gick upp vid 9 :p sen tog det väl ett tag innan jag vakna till :) Etersom jag hade velat sova lite till ;) hehe
har inte gjort så mycket idag ärligt talat, jag har varit och handlat lite smått och gott ja annars har jag mest tagit det lugnt ;) ikväll blir detn en lugn kväll med pappsen och jessica eftersom mamma är iväg på tjejkväll kan man kalla det ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0