Friday :D

Äntligen fredag är väl vad man ska säga men jag har ju varit hemma hela veckan så vet inte riktigt om jag borde säga så ;) Ikväll blir det att gå till Harrys med elin :) det ska bli kul så hon ska först komma till mig å sen går vi dit lite senare. ja det är väl det roligta som händer idag.
 
idag fick jag i uppdrag utav mamma att damsuga i tvrummet på första våningen och sen i trappen å hallen tror jag kan ju lika gärna dammsuga köket då också när jag ändå håller på :) Kanske borde städa upp i rummet lite också, hehe fast jag har blivit bättre på att inte ha lika stökigt kanske man kan kalla det det blir ju stökigt men inte så som det var förr. Så det är ju en förbättring.
 
Var nyss ute med bäbisen lindsy, som alltid är hon lika glad å pigg och man själv är kanske inte lika pigg som hon är men man blir iaf glad av att se att hon är det iaf :D  ne vi får se vad som mer händer idag blir nog ett inlägg senare ikväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0