En typisk lördag...Näää ;)

Guuud vad trist det är när man vaknar upp och mår piss verkligen... Kunde knappt prata hade verkligen ingen röst så min kära pappa har smittat mig:( så kunde inte följa med sofia och elin ikväll på releasen av We are the world som katrineholms bästa röster hade gjort! :( men men som sagt så är det ju bättre att jag blir frisk!
 
ja vad har man gjort idag jo inte mycket hängde med mamma å pappa ner på stan köpte nässpray(viktigt förtillfället) en almenacka/kalender eller vad man nu ska säga och sen var vi inne på expert :D sen läste jag i boken jag har fått låna av elin är inte klar än men tänkte eftersom jag är sjuk nu så har jag ju tid med att läsa,tv och läxor och sånt och om jag bllir värre så har jag något att göra iaf ;) Ja ja hänge även med ut med lindsy ville inte vara ensam hemma och ligga å hosta och behövde väl lite frisk luft men det var inge promenad utav åkte ut med bilen till skogen och släppte henne lös så hon fick springa runt och leka å ha kul ;)
 
Prata med emma igår och det var riktigt najs och roligt man saknar verkligen henne det är inte desamma utan henne:) men jag ska åka ner till Göteborg den 29 september så då blir det skoj :) men det är ju ändå ett litet tag tills dess men ju längre det går desto mer roligt och mycket kommer vi ha att prata om :D
ne nu ska jag antingen läsa lite eller spela sims för jag är riktigt sugen på det ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0