Soon ;)

oj oj oj, vad jag har varit dålig på att uppdatera och bättre  blir det inte.. ;)
 
Åker nämligen till London imorrn med elin oh sofia :D så det ska bli super och det har gått så himla snabbt kan knappt fatta att vi redan ska åka men det ska vi iaf :) Blir borta tills på lördag då vi kommer hem :) de var här idag så fixa vi lite och prata lite om allt möjligt. Senare under kvällen så åkte pappa å jag till moster och morbror för att låna en kabinväska, fick även fika där :D gött var det iaf och vi prata om allt möjligt ;)
 
Tror iaf att jag har packar klart nu har iaf packat det jag kan :) ska ju inte ha med så mycket eftersom man ska shoppa i London så man tar bara med det nödvändigaste ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0