kemiplugg

då har man tagit sig igenom måndagen snart då ;) hehe jag som verkligen inte gillar måndagar eftersom det ä första dagen på veckan...
 
Men vi sluta iaf tidigare idag eller min grupp i projekt gjorde det för vi hade inget att göra typ under den korta tiden utan det blir mer arbete imorrn ! Men direkt när jag kom hem satte jag igång med kemifrågor riktigt duktigt av mig har ju bestämt mig för att bättra mig med pluggandet så det är ju bättre att ta tag i sakerna än att låta det ligga bara ;) har gjort alla frågor till akp 5 och är nu på frågorna till kap 4 men dom är så himla många men kan nog hinna göra så många så möjligt så gör jag frågorna på kap3 imorrn för på onsdag är provet ;) men börjar fatta lite mer nu så det känns lite bättre iaf :) ne nu ska jag återgå till pluggandet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0