Hemkommen

Det har ju gått några dagar nu sen jag kom tillbaka från London :) och det var verkligen super där och jag älskade det alla kläder och saker man kunde köpa och se ;) det ända som var negativt var stressen och allt folk ;)
Men jag kommer verkligen åka dit igen det är bestämt :)

Idag var jag hos tandläkaren och jag tog bort tandställningen i överkäken och det är en så härlig känsla nu när den är borta nu är det bara den under kvar ;) jag ar ute ens haft den i ett år och den är redan borta i den övre :) livet rullar på positiv sträcka just nu :) trots att det är lite stressigt så är det ju snart jul och det är det bästa jag vet och snart får jag träffa Emma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0