Historia :D

hejsan på er, hade en helt okej dag igår måste jag säga ;) Iaf melina och jag hade det riktigt roligt igår asså vet hur mycket vi skratta igår;) hehe
 
Men iaf jag äre ju som sagt ledig idag men tror ni inte så att man mår piss för det jo jag har nämligen fått riktigt ont i halsen... :( Så lär väl åka på något.. Men iaf så har jag haft körlektion och det gick bra ;) ja och nu sitter jag och pluggar lite historia ska göra ett prov nu innan måndag och sen lämna in ett "uppdrag" innan eller på måndag så det är bara läsa över hundra sidor ;) men det är riktigt intressant på ett sätt ;) hehe nu är det något fel på mig tror jag ;)
 
men en sak är säker iaf att det är sååååå skönt med helg :) det uppskattar jag för jag behöver ledighet även om ddet blir lite läxor ;) men jag har ju tid för annat också :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0