here I am

tjaaa på er, har haft en helt okej dag ! :P  åkte hem 12.31 tåget :P för att jag ska snart till tandläkaren igen :P hehe.. Hann ha djursjukvård och mikrobiologi :P när jag kom till k-holm så skynda jag mig att köpa brunkräm och sen så köpte jag mat på doncen åt mig :P hihi
Nu nä jag kom hem var jag tvungen att fixa en sak så att jag skulle få min nya dator snabbare vi får hoppas på att det funkar bara för jag vill vekligen ha den nu !! X) Ja vad kommer hända mer än tandläkaren jo det blir väl matte,fysik och sen så blir det nog att gå ut med min söta bebis och sen kolla på idol ikväll ;)
ne nu ska jag fixa lite mellis till min syrra så bye bye ! :D
min söööta bebis :D <3

Kommentarer
Postat av: L J U V L I G A R E ♥

Hallå där :}

Tänkte bara tipsa om att jag gör kvalitets designer enligt dina önskemål & budget! Hör gärna av dig.

Kram ♥

2011-09-06 @ 15:56:02
URL: http://ljuvligare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0