9 september

Det har då äntligen blivit helg igen , gick i skolan idag men idag var det inte min dag tydligen för mitt tåg var inställt så det blev buss istället så kom försent... men det gick bra ändå men jag var ändå inte på min starka sida idag för var riktigt trött under alla lektioner idag!
Idag blev det ingen gitarr för min lärare var sjuk:/ men fick ju en massa tid för annat ;) bla så lekte jag med min lilla bebis, hon var verkligen hyper idag så funderar på att ta en långpromenad imorrn , får se hur det blir. Jag och emelie tror jag iaf ska å kolla med lite APU-platser imorrn och det måste ju va inom området djur! Sen ska jag nog ner på stan och kanske träffa elin.a vi får se hur det blir måste även göra lite matte den här helgen :/
Jaja, ne nu är jag så himla trött så jag måste sova, tror det är något fel på mig brukar inte vara trött vud den här tiden när helgen kommer men kanske beror på att jag inte sov så mycket i tisdagsnatt! men godnatt på er gött folk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0