spontat inlägg

hejsan hoppsan!!
det här är ett sådant här inlägg då jag bara vill säga hur lycklig jag är och bara skaer jag vill få ur mig.
Vill bara säga att jag har världens bästa familj,släkt och vänner å allt. Men man brukar oftast komma på något som saknas ändå, visst jag kan tänka så att det saknas något ibland men vad spelar det för roll jag måste ju uppskatta det jag har när det fortfarande finns kvar. Visst jag kan vara riktigt jobbig å elak ibland men det betyder ju inte att jag inte älskar mina familj, släkt och vänner. Så jag kan inte komma på något idag iaf som skulle kunna saknas i mitt liv för jag har er allihopa som finns för mig när jag verkligen behöver det.
Visst jag kan hålla med om att jag är pryltokig och kanske lite bortskämd i bland men det är ju alla på sina egna sätt. Men det finns ingen pryl eller något alls som skulle kunna ersätta er och det är det jag vill ha sagt!
Ett viktigt motto jag blrja använda var Älska livet som det är även om det inte alltid är som du vill.. Börja jag använda för några år sedan då jag förlora en viktig släkting för mig och det får mig att tänka att man inte alltid kan få som vill men världen går inte under för det!
Ne nu är det slutpratat om mitt liv men jag vill tillägga iaf att jag kan inte vara lyckligare för tillfället för er som undrar hur jagg mår! å just nu tänkte jag göra lite läxor och sedan kolla på en film med min kära syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0