Tjejkväll

Hade ne helt underbar kväll igår med elin och sofia :D det måste göras om för det behövs uppdateras hos varandra x) kvällen börja ju med att vi åt på Kings som var riktigt trevligt!
Sen när vi hade gått hem till mig så titta vi på filme The Roomate en väldigt bra film som jag rekomenderar starkt! Så den är helt klart värd att se :P
Ja men kul hade jag iaf och hoppas att vi försöker ses oftare även om det är svårt med skola å allt dessutom så går ju jag i norrköping så jag kommer ju hem sent... Men aja på något sätt ska vi nog få det att funka! :D
idag blir det plugg å vila ska kanske beställa lite saker också ;D det ser jag verkligen fram emot! haha
Har tyvärr inga bilder på sofia för det var hon som fotade under gårdagen :P
men de här får duga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0