Sunrise

hejsan på er!
idag så sluta jag tidigt för att jag skulle till tandläkarn så jag åkte med 12 bussen hem:) var hemma vi 13 så var hemma en stund å sen bar det av till sjukhuset, dem prata lite om vilka tänder jag ska dra ut eftersom jag ska få tandställning. Så jag ska dra ut tänder i sommar... ;)
Sen åkte vi å hämta mormor å åkte ner till resia för att kolla på resor, men nu blir det inte Mallorca utan det blir Kreta istället:D Så jag längtar skit mycket :P det ska bli kul iaf :P
Nehe hörrni nu måste jag fortsätta att plugga för har antingen prov i morrn eller på fredag! + att i morrn sluta jag 11.40 så kommer hem tidigt :) sen ska jag på min systers skolavslutning så det ska bli kul :P väcke gamla minnen från sandbäcken ;) haha
Nehe nu blir det plugg så bye bye ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska du dra ut kindtänder för att de andra tänderna inte får plats? Det finns massor med risker med det. Nu vet jag inte om det var det du ska göra men du kan gå till min blogg och läsa om riskerna.

2011-06-11 @ 02:13:38
URL: http://tandstallning.blogspot.com
Postat av: Rebecka Petersson

Hej hej vad trevlig dina poster verkar. lär verkligen att läsa din blogg igen! =P Ha en rolig vardag =)

2011-07-01 @ 12:31:27
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0