what are words..

hejsan på er, det blev inge norröping i går för mimmi låg med feber och halsont... :( Men jag åkte med till Karlskoga istället på valpträff :D riktigt kul! Fick även information om utställning så kanske åker på utställning den 20 augusti i norrköping :D Det var en riktigt härlig dag och längtar nästan till nästa gång vi ses :D
Idag så sov jag som en stock märkte inte ens att det åska, men vakna vid 11 ungefär och sen efter 12 något så kom emelie hit och vi kollade på det den super duper braiga filmen Superhjältarna:D Så himla bra och dom är så söta å roliga i filmen ;)
Sen vid 15 så drog hon för hon var tvungen att åka å jobba igen :P men fick iaf träffa henne idag ;) ja och nu sitter jag i köket och läser lite, ska vara hemma å ta hand om min 13 åriga syster , kanske mer för att ta hand om lilla lindsy då:P för mamma å pappa ska bort till moster å morbror snart så det blir en hemmakväll med syster ,hund och kaninerna :)
Var nyss hos mormor och träffa kusinen Jakob :D men nu har han åkt iväg och nu ska jag och jessic aåka å handla så ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0