sista augusti

då är man inne på andra skolveckan å det har varit helt okej hitills :P börja ju 12 imåndags så fick sova ute lite :P igår sluta man 4 å missa halv 5 tåget så kom till katrineholm vid 6 men kom inte hem förs efter 7 för var tvungen att vänta på skjutsen hem :P Idag hade jag bara 2 lektioner för att jag var tvungen att åka hem vid lunch för att jag skulle till tandläkaren , vi gjorde en övning för hjärtat idag eller vi träna det rättare sagt men jag kunde inta vara med för att jag har fått benhinneinflammation.. Så jag fick köra lite styrka istället!
Ja inte mycke mer har hänt har anmält lindsy till en kurs :) ja och nu ska jag väl plugga lite grann och kanske kolla på någon serie eller film :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0