Imorgon!

hejsan på er :D jaha i morrn bär det av till kreta med mormor, mamma och syster vi lämnar pappa hemma med Lindsy :) Men det ska bli kul att får åka iväg och sola och bada , jag älskar ju solsemestrar jag är en person som älskar värme och sol x) För jag älskar verkligen att ligga och sola :P men det har inte blivit så mycket av det den här sommarn, så det är tur att jag åker iväg :D
Förresten så kom elin hem idag :D synd bara att vi inte hinner ses:P men jag vet ju att hon fortfarande finns här när jag kommer hem ;) det ska bli kul att få höra sen om hur hon har haft det :D Jaha nu ska jag väl fixa färdigt det sista och kanske kolla på en film sen eller något ;) finns ju inte så mycket mer att göra hinner iaf inte skriva något mer innan vi åker för åker kl 8 tror jag i morrn bitti å jag vaknar nog kanske vid 7 :P men ni får ha det så bra för det kommer iaf jag att ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0