I miss you

Har kommit underfund med att jag saknar massa människor i mitt liv just nu :(..
Jag saknar min bästavän som jag inte riktigt vet vad som hände, men jag hoppas att vi ses snart å tar igen all missad tid :)
Finns även en person som betyder väldigt mycket för mig som också har försvunnit vet inte om man har blivit ersatt eller något inte för man ska tro det värsta.. Men jag saknar mina dagar å helger med den människan.
Sen finns det dom som bara har försvunnit ur ens liv typ .. Lite trist man får hoppas att dom hittar tillbaka!
Kan komma på hur många personer som helst som jag saknar men är endel betyder väldigt mycket för mig och jag vet hur jag ska klara mig utan dom ibland :) så jag hoppas att vi ses snart !
lite frän bild på bästavän and moi :D<3

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahahaha! SNYGG BILD! <3

Men vi får ses i veckan tycker jag? :D Då jag blivit frisk och allt ^^

2010-09-22 @ 23:29:44
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0