We built this city

Vilken dag man har haft då !

Haha, vakna kl 8 typ , ganska trött och går upp å kollar på en film för att vakna till lite, sen blev det lunch och fixa sig. Sen bar det av till Ingrid för att tjäna lite pengar, alltså klippa hennes gräsmatta. Man har ju sådan tur attt gräsklipparn går sönder på slutet men den var tydligen rätt sliten sa hon , men jag han klippa hela ändå ;).
Sen har man då varit ute på studsmattan och solat, riktigt skönt att bara ligga på en handuk med sin kudde att luta huvudet emot och lyssna på musik.

Åkte senare ner med mamma för att hämta pappa så att jag kunde kolla synen på trafikskolan, fast jag vet ju redan att jag har glasögon när jag läser typ och sådant eftersom jag har brytningsfel, men det sa vi aldrig, men jag ser ju bra så det är ju inte fel så!

Just ja det viktigaste utav allt blev riktigt nervös idag för mitt moppekörkort och vanliga kortet försvann idag eller jag hittade inte dom, men som tur var när jag å mina föräldrar hade letat riktigt länge och tänkte kolla en sista gång hittade vi dom :) snacka om tur man har haft idag ! Haha ne nu får man sluta och vara slarvig men det brukar jag inte vara så, men men.

Imorrn blir det nig Klara det ska bli skoj man undrar ju vad vi kommer att hitta på och på söndag åker jag till Fran krike med kussen Jakob,mamma å moster det blir skoj det med, fast det dåliga är att erika kommer hem så jag hinner inte träffa henne då, och jag saknar henne så mycket just nu x )<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0