Good or bad day !?

Asså idag har det varit en sisådär dag eftersom jag tog spruta imorse !:S Jag hatar verkligen att ta spruta eftersom jag är rädd!! Men det gick bra bara att jag var lite rädd och spände mig , blev lite yr efter det  så jag var nere under dagen. Tränade bara en timme idag pågrund utav armen , Haha slapp en timme, Men nee jag får sluta vara glad för det ;)
Tränade dom små en halvtimme typ eftersom jag är yr . Sen sluta det med att man nu är hemma och sitter vid datorn i vardagsrummet vid elden och myser. Jag kan knappt andas det känns som man ska bli sjuk det vill jag inte :/ hoppas jag blir bättre men måste gör läxor nu så himla jobbigt ! Men det måste göras så bye bye !

Gammal bild X )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0