Erika -dagen !!

Hallåhallå ! Måste bara säga att jag är hellt nöjd med den nya designen !!

Det första jag gjorde i morse var att titta på en film , en mordserie den v ar så himla törg så jag orkar inte ens förklara den och jag brukar gilla dom flesta filmer juh! Jag ska ju vara med erika idag som tur var så var ingen av oss klara så jag hann titta färdigt på filmen och göra mig klar! Haha men erika är inte färdig än men snart är hon nog det !! Undra vad vi hittar på idag då !?. Det bästa med en har dagen är nog erika och att båda vi har då namnsdag i dag !! Så grattis gumman !<3

Ja jag har inte så mycket mer att berätta blir väl mer i kväll! ha det sa bra!!

Testade uppsatt i dag för en gångsskulll! x )






Kommentarer
Postat av: Erika

grattis själv sötnos! :*

2010-01-24 @ 13:12:39
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/
Postat av: erika

Du éh så himla söt !!<3

2010-01-24 @ 18:42:30
URL: http://thelin.blogg.se/
Postat av: ida

hej erika hur går det med din hund och hur går det med eras kaninguarna jag är i din blogg och läser och titta lite jag som hetter ida ronvall jag mår dålig i dag och rörit i dag jag har ont i min mage i dag det känns att magen jag tor att det är lös

imagen käns så i dag ska vi åka och bada med frittis jag teker inte bada jag ska bara toppa tåna i dag så du vet det nu att jag mår dålit i dag

2011-06-28 @ 09:25:46
URL: http:// RONVALL, SE, COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0