I've got my tv back !

Kan säga att jag var ganska trött igår när jag kom hem från träningen , haha jag skulle ju bara träna en timme ju. Men Benni ringde och fråga kuriren när dom skulle komma när jag tänkte gå upp och dom skulle komma halv, så jag fick bada av tills dess , men jag var med på 4x25 också! Eftersom jag ska tävla på söndag. Ligger nämligen 2:a på 100 m frisim , får se om jag orkar hänga med ! Hoppas det för man får priser och jag vill ha gratis priser x )!Men när klockan väl var halv 6 så kom kuriren men ingen fotograf och det var bara några dom skulle snacka med så då var det liksom onödigt att jag var kvar till halv , men vad gör man inte för benni ! x ).
Ja det finns inget att göra åt det !


 Men i morse där emot blir man väckt klockan halv 8 för att en elektiker ska komma och kolla med våra boxar och tv-apparater, så jag får gå och lägga mig i syrrans rum, och precis när man har somnat om så ska dom in i hennes rum och kolla en snabbis på hennes tv. Det bästa just nu är att jag kan kolla på tv i mitt rum igen för vi fick låna en box utav dom så länge , men vi kköpte ny box till stora tvn, men jag får ha låneboxen i mitt rum tills vi har hittat en bra box till mig !:D Men huvudsaken är att jag kan se på tv ! Så nu är jag gla igen , för om det hade tagit längre tid hade jag blivit lite crasy ! Haha!

Jaha , nu har man då städat sitt rum efter att elektrikern och pappa har gått omkring å stökat ner , så nu är det fint igen! Så jag tänkte gå ut och fota lite , Men nej, nej det ville inte tydligen min kamera för den dog ...
Så nu ska jag hitta på ngt annat , bland annat ladda kameran !

Dagens outfit !x )
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0