trötter

Tjeniiisss på er allihopa ! Idag är det då onsdag och jag glömde uppdatera igår men var skittrött, sluta nämligen 16 fast lite över tydligen så missa tåget hem så mina föräldrar fick hämta mig ;)
Men idag gick allt bra:D hade en toppen dag typ eller ja första lektionen var matte och då hade vi en diagnos och prata lite om vad man skulle välja för matte:P Sen hade vi engelska där var det bara massa prat och sista lektionen var det Idrott och där var det prat och rundvisning :P
Men hade iaf en toppen dag , det roliga är att det är typ bara Jag, Sophie, Elin , Ylva och Madeleine som pratar :P haha men det gör inget det är vi som håller ihop iaf ;)
Slutade 14 idag det var skönt så tog 14.32 tåget hem så var ju hemma skapligt och sen har jag inte gjort så mycket mer är rätt trött på ett sätt ;) Men aja snart kommer jag väl in i det här lite bättre och kommer vara lite piggare åtminstone .

Kommentarer
Postat av: KaJsa

Åhåå vem har tagit bilden?... Jag skulle jag tro :D

2010-09-02 @ 07:36:06
URL: http://kajsaolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0