Plugg, plugg !!

Hejsan allihopa , idag är det då tisdag och efter skolan åkte man ner på stan å köpte lite grejer tills på fredag, men det får ni se hur det ser ut då ;)

Men iaf i söndags var familjen till Norrköping å shoppa lite grann, men jag köpte avslutningskläder typ kanske köper ngt mer vet inte:P Men det blev en blommig klänning , vit blommig kavaj å en rosa väska till, pappa tyckte att den passa till så jag fick den med ;)
Får se om det blir den ska ju åka å shoppa med mamma å mormor också tror jag , det brukar vara så !

Aja nu måste jag plugga lite so har prov i morgon å jag måste få bra resultat ! Så bye bye :P


En liten fin bild på mina avslutningskläder :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0